Najwyższej klasy panele laminowane niemieckiej firmy My Floor o grubości 8 mm i klasie ścieralności AC5/32 z 30-to letnią gwarancją w użytkowaniu domowym i 5-cio letnią gwarancją w użytkowaniu komercyjnym. Dzięki zastosowaniu nowatorskiego rozwiązania "Clic System" łatwe do samodzielnego montażu.
Idealnie nadają się do pomieszczeń z ogrzewaniem podłogowym.
Panele posiadają strukturę AF (Podłogi Autentyczne) - charakteryzującą się naturalnie żywymi strukturami drewna.
Charakterystyka produktu:
Grubość: 8 mm | Szerokość: 193 mm | Długość: 1380 mm
Idealne na ogrzewanie podlogowe
Łatwy montaż
Panele z V-fugą
Odporne na ścieranie
Wytrzymałe i twarde
Łatwe w utrzymaniu
Plamoodporne
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, naszym partnerom zajmującym się mediami społecznościowymi, reklamą i analizą, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im przekazałeś lub które zebrali w wyniku korzystania przez Ciebie z ich usług.
Informacje o celach przetwarzania danych znajdziesz w „Ustawieniach zaawansowanych”, a szczegółową informację o przetwarzaniu Twoich danych znajdzie w naszej polityce prywatności.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza też zgodę na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie ich (przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich) przez MF WNETRZA i jego partnerów. Zgody tej możesz odmówić lub ją ograniczyć poprzez zmianę ustawień przeglądarki.
Sane analityczne dotyczące zachowań użytkowników na stronie będą przechowywane w pamięci lokalnej przeglądarki. Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielowi witryny internetowej zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje ze stronami internetowymi, poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie informacji.
Spersonalizowane treści prezentowane użytkownikowi na stronie internetowej, takie jak zalecane produkty, treści czy oferty. Spersonalizowane treści mogą zwiększyć zaangażowanie użytkownika i poprawić doświadczenie korzystania ze strony
Zbieranie i przetwarzanie danych użytkowników związanych z reklamami, takich jak preferencje, interakcje z reklamami i zachowanie na stronie. Zbieranie danych użytkowników może być kluczowe dla spersonalizowanego targetowania reklam.
Przechowywanie danych związanych z reklamami w pamięci lokalnej przeglądarki użytkownika. Włączenie tego parametru pozwala na zachowanie spójności informacji reklamowych pomiędzy kolejnymi wizytami użytkownika na stronie.
Ustawienia zaawansowane