SZYBA REFLEX BRĄZOWY: (standard) - szyba lekko, subtelnie odbijająca światło (efekt "półlustra") o odcieniu lekko brązowym, przezierna z obu stron.
SZYBA MLECZNA: szkło matowe, wyróżnia się następującymi cechami: jest mleczne, nieprzezierne, ma charakter ukrywający oraz jest łatwe do czyszczenia.
SZYBA LUSTRO: o każdej porze dnia i nocy z zewnątrz i wewnątrz szyba ta wygląda jak srebrne lustro (nieprzezierna).
SZYBA PRZEZROCZYSTA: szyba dająca najwiecej światła, przezierna z obu stron.
SZYBA CZARNA: o każdej porze dnia i nocy z zewnątrz i wewnątrz ma kolor czarny. Jest nieprzezierna obustronnie.
SZYBA LUSTRO WENECKIE: od zewnątrz szyba intensywnie odbijająca światło (efekt lustra), barwiona w masie szkła. Od wewnątrz delikatnie przezierna.
SZYBA DIP / STEP / CERAMIC: przeszklenia Ceramic w szybach DIP i STEP wykonane są w technologii ceramicznego druku cyfrowego zespolone ze szkłem refleksyjnym.
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, naszym partnerom zajmującym się mediami społecznościowymi, reklamą i analizą, którzy mogą łączyć je z innymi informacjami, które im przekazałeś lub które zebrali w wyniku korzystania przez Ciebie z ich usług.
Informacje o celach przetwarzania danych znajdziesz w „Ustawieniach zaawansowanych”, a szczegółową informację o przetwarzaniu Twoich danych znajdzie w naszej polityce prywatności.
Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza też zgodę na umieszczanie znaczników internetowych (cookies itp.) na Twoich urządzeniach i odczytywanie ich (przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich) przez MF WNETRZA i jego partnerów. Zgody tej możesz odmówić lub ją ograniczyć poprzez zmianę ustawień przeglądarki.
Sane analityczne dotyczące zachowań użytkowników na stronie będą przechowywane w pamięci lokalnej przeglądarki. Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielowi witryny internetowej zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje ze stronami internetowymi, poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie informacji.
Spersonalizowane treści prezentowane użytkownikowi na stronie internetowej, takie jak zalecane produkty, treści czy oferty. Spersonalizowane treści mogą zwiększyć zaangażowanie użytkownika i poprawić doświadczenie korzystania ze strony
Zbieranie i przetwarzanie danych użytkowników związanych z reklamami, takich jak preferencje, interakcje z reklamami i zachowanie na stronie. Zbieranie danych użytkowników może być kluczowe dla spersonalizowanego targetowania reklam.
Przechowywanie danych związanych z reklamami w pamięci lokalnej przeglądarki użytkownika. Włączenie tego parametru pozwala na zachowanie spójności informacji reklamowych pomiędzy kolejnymi wizytami użytkownika na stronie.
Ustawienia zaawansowane